Love you with all of my heart Del 2

Har hänt:

"Gumman, vi borde nog åka hem nu, om du vill ha tårta", sa hennes mamma och blinkade med ena ögat.
"Javisst, ska bara säga hejdå till alla först", svarade hon och log samtidigt.
Hon sa hejdå till alla och kramade om dom.
"Vi ses imorgon på flygplatsen, Tora!", skrek hon.

 

 

Vanessas perspektiv

 

 

Hallå ? Vart är hon ? Hon kan inte vara sen idag!! Inte dagen så dom åker till England och lever lyckligt i alla sina dagar.. men åh, vilken konstig tanke.. hon skrattar åt sig själv och ser sig omkring lite oroligt. Hon var trött, klockan var bara 07:10 och hon kunde inte ro för att hon höll på att falla ihop.

Hon sneglade över åt sina föräldrar som också såg ut att leta efter Tora. Tillslut kom hon springande genom dörrarna med två stora väskor.



Toras Perspektiv

 

 

Jag vaknade upp när mamma kom och ruskade på mig och sa att vi har 30 minuter försenade,  jag var tvungen att flyga upp, lägga på lite smink och bara slänga på mig mjukisbyxor och ett rosa linne.

Gud! Tänkte hon. Jag är försenad! Grymt försenad!

” Mamma?! Kan du köra mig till flygplatsen? Jag är skitförsenad!”

”Jag vet, gumman, jag kör dig”

”Tack” skrek hon högt och sprang fram till sin mamma och pussade henne på kinden, och sprang ut till bilen.

Hennes mamma kom ut till bilen och satte i nyckeln och bilen startade.

”Herregud, mamma, jag skulle varit där för 20 minuter sedan!”

Hon körde som en galning enda fram tillflygplatsen.

”Tack mamma! Jag älskar dig! Jag har mobilen med mig hela tiden och jag kommer sakna dig jättemycket..” babblade hon på tills hon skymtade Vanessa genom glaset i dörrarna. Hon såg arg ut och tittade på Tora.

Jag måste springa nu! Säger hon kort och pussar sin mamma så kinden och springer in i flygplatsen.

”Hejdå älskling!” skriker hennes mamma.

När jag väl hade kom fram till Vanessa fick jag en skämtsamt arg blick som snabbt förvandlades till ett leende, och en glad kram.

 

 


 

Jag gjorde ett till avsnitt nu ikväll för att jag kände för det :) Det blev väldigt, väldigt kort så ni får ett längre imorgon!
Och om du ser detta.. KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA så skyndar jag mig med nästa novell, så får ni den så snart som möjligt!! :)
//Mikaela! :D
Jag bjuder på det nya albumet "Up Paul Night" där endast våran paul är med och sjunger.

Kommentarer
Postat av: Wilma :)

Sv: Okay, kollar in i morgon! :D Gulligt album ;)

2012-06-01 @ 22:27:58
URL: http://wiillmmaass.bloggplatsen.se
Postat av: Christine

självklart, har lagt till dig bland länkarna :) din tur! ♥ och tack!

2012-06-01 @ 23:21:06
URL: http://whenimtaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0